Тестті қолдану нұсқаулығы: Тест үш бөлімнен тұрады. 1-бөлімде тест берілген. Тест 13 секцияға бөлінген. Әр секцияда 10 тұжырым берілген. Егер берілген тұжырыммен келіссеңіз «1», келіспесеңіз бос қалдыру қажет.
Тест қорытындысы:
Тест қорытындысын есептеу 2-бөлімде берілген кестеге сәйкес анықталады. Барлық тұжырымды мұқият оқып танысып болған соң, әр секция бойынша сандарды қосып нәтижені 10 санына көбейту қажет. Нәтижені 3-бөлімде берілген кестеге түсіруге болады. Басым секцияға сәйкес қабілеттілік сипаты анықталады. Қабілеттілік көрсеткіші 3-бөлімнің кілтінде көрсетілген.
Аты-жөні ___________________________ Сыныбы ____________________
I бөлім
Сізді сипаттайтын нақты пікірдің жанына “1” санын қоя отырып, әр секцияны толтырыңыз. Егер пікірдің сізге қатысы болмаса орынды бос қалдырыңыз. Содан кейін әр секциядағы ұпайларды санаңыз.
|
|
1- секция ___ Маған заттар мен нәрселерді жалпы сипаттарына және белгілеріне сай реттеген ұнайды. ___ Экологиялық мәселелер мен үшін өте маңызды. ___ Мен өзіме «Мен кіммін? Не үшін өмір сүремін?» деген сияқты сауалдарды жиі қоямын. ___ Маған саяжайда немесе бақшада жұмыс істеген ұнайды. ___Менің ойымша, табиғатты қорғауға көп көңіл бөлу керек сияқты. ___ Мен өзімді Табиғаттың бір бөлігі ретінде сезінемін. ___ Мен жан -жануарларды жақсы көремін. ___ Мен қоршаған ортаның эмоционалды жағдайындағы өзгерістерге сезімталдықпен қараймын. ___ Мен өлі және тірі табиғатпен де рухани байланысты сезінемін. ___ Мен тіпті көзге көрінбейтін айырмашылықты таба аламын. _____1-секция үшін барлығы: ___ |
5 -секция ___ Мен практикада көбірек үйренемін. ___ Маған барлығын өз қолыммен істеген ұнайды. ___ Мен әуенді естігенде билегім келеді. ___Мен әңгіме кезінде қимылдарды немесе қарым-қатынастың вербалды емес түрін қолданамын. ___ Түсіндіріп немесе айтып бергенге қарағанда көрсету мен таныстырған жақсы. ___ Мен өз қолыммен бір нәрселер істегенді ұнатамын: тігу, шеберлік, жөндеу. ___ Маған құралдармен жұмыс істеген ұнайды. ___ Мен жұмыссыз отыра алмаймын. ___ Маған тәжірбиелік іс -әрекет қызықтырақ. ___ Мен белсенді өмір салтын жүргіземін.
5-секция үшін барлығы _____ |
2-секция ___ Мен үлгі бойынша жылдам табамын. ___ Мен дыбыс пен шуға жылдам назар аударамын. ___ Мен үшін ырғаққа салу жеңіл. ___ Маған әуен шығару ұнайды. ___ Мен өлеңдердің ұйқасын айырамын және түсінемін. ___ Мен өлең сөздерін ұйқастыра отырып, есімде сақтай аламын. ___ Мен үшін шулы ортада зейінімді шоғырландыру өте қиын. ___ Табиғаттың дыбыстары менің жанымды жібітеді. ___ Мені драмалық қойылымнан гөрі мюзикл қызықтырады. ___ Мен әннің сөздерін жылдам жаттаймын.
2-секция үшін барлығы _____ |
6- секция ___ Маған шет тілдері қызықты. ___ Маған кітап, журналдар оқыған және веб-сайтарды қараған ұнайды. ___ Мен күнделік жүргіземін. ___ Мен сөзжұмбақ шешкенді ұнатамын. ___ Мен бір нәрсені есте сақтау үшін, түртіп қоямын. ___ Мен достарыммен хат арқылы және электронды пошта арқылы қатынас жасаймын. ___ Мен өз ойымды басқаларға оңай жеткізе аламын. ___ Мен ләззат алу үшін өлеңдер (әңгімелер) жазамын. ___ Каламбурлар, анаграммалар және бас қатырғыштар - өте қызықты жаттығулар. ___ Маған көпшіліктің алдына шығып сөйлеу және дебаттарға қатысу ұнайды.
6-секция үшін барлығы _____ |
3- секция ___ Мен ұқыптымын және барлық нәрседе тәртіп болғанын қалаймын. ___ Кезең-кезеңмен жоспарлау - жұмыста және оқуда өте үлкен көмек. ___ Мен мәселенің шешімін жылдам табамын. ___ Маған жинақы емес адамдар ұнамайды. ___ Мен ойша тез санай аламын. ___ Маған логикалық бас қатырғыштарды шешу ұнайды. ___ Мен алдымен жинақыланбай, тапсырманы орындауға кірісе алмаймын. ___ Құрылымдау – жақсы дүние. ___ Мен дұрыс істемей тұрған заттарды жөндегенді ұнатамын. ___ Заттардың мен үшін мәні болу керек, немесе мен қанағаттанбайтын боламын.
3-секция үшін барлығы ________ |
7 -секция ___ Менің оқуым пәнге деген қатынасыма тәуелді. ___ Мен басқаларға көмектескенді ұнатамын. ___ Мен өзімнің адами принциптерімді нақты түсінемін. ___ Маған егер пән ұнаса, онда мен сол пәнді өте жақсы оқимын. ___ Әділеттілік - мен үшін өте маңызды. ___ Мені әлеуметтілік әділеттілік мәселесі алаңдатады. ___ Мен үшін өзіндік жұмыс та, топта жұмыс істеу секілді тиімді бола алады. ___ Бір нәрсені бастамас бұрын, алдымен мен не үшін істеу керектігін білуім қажет. ___ Мен егер бір нәрсеге сенсем мен барлық күш-жігерімді осыған бағыттаймын. ___ Мен қатемді түзету үшін өз ойымды ашық айта аламын.
7-секция үшін барлығы _____ |
4 -секция ___ Мен командада жұмыс істеп үлкен жетістіктерге жетемін. ___ Маған ресми емес әңгімелер де, маңызды пікірталастарда ұнайды. ___ Мен ұжымда жұмыс істегенді ұнатамын. ___ Мен өз құрбыларым мен достарымның арасында көшбасшы ретінде жиі шығамын. ___ Маған топпен бірге оқу тиімдірек. ___ Топта жұмыс істей отырып, мен топтың басқа мүшелері туралы ойлаймын. ___ Мен үшін достарым өте маңызды. ___Мен екіден көп клубтардың немесе ұйымдардың мүшесі болып табыламын (спорттық, қызығушылығым бойынша). ___Маған жалғыз жұмыс істеген ұнамайды. ___Маған демалыс күндерімді отбасыммен өткізген ұнайды.
4-секция үшін барлығы _____ |
8 -секция ___ Маған бөлмемдегі заттардың орнын ауыстыру немесе интерьер жасаған ұнайды. ___ Мен өз өнер туындыларымды жасағанды ұнатамын. __ Мен графикалық бейнелерді пайдаланғанда ғана есте жақсы сақтаймын. ___ Маған БАҚ- тың барлық ойын- сауық түрлері ұнайды. ___ Графиктер, диаграммалар және кестелер маған мәліметтерді түсіндіруге көмектеседі. ___ Музыкалық бейнебаян менің әнге деген қызығушылығымды оятуы мүмкін. ___ Егер маған бір нәрсені есіме түсіру керек болса, мен алдымен қиялымда осы заттың бейнесін қайта жаңғыртамын. ___ Мен карталар мен жобаларды жақсы айырамын. ___ Мен дүниені үш қырынан қарастырамын. ___ Мен өз ойымды ойша миымда нақты елестете аламын.
8--секция үшін барлығы ______ |
9- секция ___ Мен музыкаға сөз құрастырғанды ұнатамын. ___ Мен сөздерді ұйқастыра отырып, есімде сақтаймын. ___Менің өлеңдерін қайта-қайта оқығанды ұнататын ақындарым бар. ___ Мен әңгіме айтқанда және хат жазғанда қанатты сөздерді және нақыл сөздерді қолданамын. ___ Маған сөз ұйқастарын табу ұнайды. ___ Мен оқиғалар құрастырғанды ұнатамын. ___ Маған оқиғаларды өлең түрінде айтқан ұнайды. ___ Мен өлеңді оқыған кезде жан тәнімен берілу керек деп санаймын. ___Маған ақын кештері мен сайыстарына қатысқан ұнайды. ___ Мен аз сөзді пайдаланып, бір нәрсені сипаттай аламын.
9-секция үшін барлығы _____ |
10 -секция ___ Маған концерттер мен спектаклдерді талдаған ұнайды. ___ Мен адамдармен жұмыс істегенді ұнатамын. ___Маған әртүрлі театрландырылған қойылымдарда, тамашаларда ойнаған ұнайды. ___ Мен әрқашан басқалардың маған назар аударғанын ұнатамын. ___ Мен өзімді басқа бейнеде оңай көрсете аламын. ___ Маған әдемі және жарқын киінген ұнайды. ___ Мен біреулердің әңгімесін «сөзбе сөз» есімде сақтай аламын. ___ Мен әртістерге пародия жасағанды ұнатамын. ___ Мен тіпті алғаш рет болып отырған ортада да өзімді жайлы сезіне аламын. ___ Мен өз қолыммен нәрселер жасағанды ұнатамын.
10-секция үшін барлығы__________ |
11 -секция ___Бала кезімде мен тамақ пісіруге көмектесем деп анамның мезісін шығарыппын. ___ Мен өзім тамақтың жаңа рецептін жиі ойдан шығарамын. ___ Маған тамақтың жаңа түрін шығару үшін, әртүрлі азық- түлікті қосқан ұнайды. ___ Маған тамақ істеу үрдісінің өзі керемет сезім береді. ___Маған тағамның эстетикалық рәсімделуі өте маңызды. ___ Мен аспаздық теле бағдарламаларды жиі көремін. ___Мен барлық туыстарым мен жақындарымның жақсы көретін тағамдарын білемін. ___ Мен тамақты жақсы көңіл- күймен барынша беріле отырып пісіру керек деп санаймын. ___ Мен дәмдеуіштерді дәмі және иісі бойынша айыра аламын. ___ Маған қонаққа туыстарым немесе достарым келсе, оларды жылы шыраймен қарсы аламын.
11--секция үшін барлығы______ |
12- секция ___ Мен демалыс белсенді болу керек деп санаймын. ___ Мен жаяу жүргенді ұнатамын. ___ Спорт – менің өмірімнің бір бөлігі. ___ Мен спорттық сайыстар мен секциялардың қатысушысымын. ___ Маған спорттық ойындар мен жарыстар, эстафеталар ұнайды. ___ Мен шыныққан, шыдамды адаммын. ___ Бала кезімде шапшаң ойындарды ұнататынмын. ___ Менің спорт әлемінде табынушым бар. ___ Мен киімнің спорттық стилін құптаймын. ___ Мен аптасына 4 рет спорттың қандай да бір түрімен айналысамын (жүгіремін, волейбол, баскетбол, теннис ойнаймын және т.б.).
12-секция үшін барлығы_______ |
13 -секция __ Мен шахмат ойнағанды ұнатамын. ___ Мен гуманитарлық пәндерден гөрі нақты пәндерді ұнатамын (математиканы, физика). __Мен формулаларды, шартты белгілерді жылдам есімде сақтаймын. ___ Мен қарым- қатынас үшін немесе хат алысу үшін өз шифрымды құрдым. ___ Мен математикалық функциялардан ғажап дүние көрдім. ___ Мені физикалық құбылыстардың табиғаты мен әлемнің құрылу тарихы қызықтырады. ___ Мен өз болашағымды нақты ғылымдармен байланыстырғым келеді. ___ Мен бұрынғы математикалық ғылыми концепциялардың қалай дамығанын білгім келеді. ___ Маған ғылыми зерттеушілік сипаттағы іс-шараларға қатысу мен эксперимент өткізу ұнайды. ___ Мен ғылыми журналдар мен кітаптарды оқығанды ұнатамын.
13-секция үшін барлығы ____ |
|
ІІ бөлім
Енді әр секцияның нәтижелерін формаға салып 10- ға көбейтіңіз:
Секция |
Барлық ұпай |
Көбейту |
Қорытынды ұпай |
1 |
|
х10 |
|
2 |
|
х10 |
|
3 |
|
х10 |
|
4 |
|
х10 |
|
5 |
|
х10 |
|
6 |
|
х10 |
|
7 |
|
х10 |
|
8 |
|
х10 |
|
9 |
|
х10 |
|
10 |
|
х10 |
|
11 |
|
х10 |
|
12 |
|
х10 |
|
13 |
|
х10 |
|
III бөлім
Шыққан нәтижені төменде берілген кестеге түсіріңіз.
100 |
|
|
|
|
|
||||||||
90 |
|
|
|
|
|
||||||||
80 |
|
|
|
|
|
||||||||
70 |
|
|
|
|
|
||||||||
60 |
|
|
|
|
|
||||||||
50 |
|
|
|
|
|
||||||||
40 |
|
|
|
|
|
||||||||
30 |
|
|
|
|
|
||||||||
20 |
|
|
|
|
|
||||||||
10 |
|
|
|
|
|
||||||||
0 |
1-секция |
2-секция |
3-секция |
4-секция |
5-секция |
6-секция |
7-секция |
8-секция |
9-секция |
10-секция |
11-секция |
12-секция |
13-секция |
Кілті:
Әр секция бойынша қабілеттілік |
Сипаты |
1 -секция - сіздің натуралистік қабілетіңізді сипаттайды |
|
2 -секция –сіздің музыкалық қабілетіңізді сипаттайды |
|
3 -секция – сіздің логикалық қабілетіңізді сипаттайды |
|
4 -секция – сіздің тұлғааралық қабілетіңізді сипаттайды |
|
5 -секция – сіздің моторлы- қозғалыс қабілетіңізді сипаттайды |
|
6- секция – сіздің вербалды лингвистикалық қабілетіңізді сипаттайды |
|
7 -секция – сіздің ішкі жеке тұлғалық қабілетіңізді сипаттайды |
Өз әрекеттері мен қылықтарын ойластыруға жәнеөзіндік баға беру мүмкіндігі болса, өзін жақсы сезінеді.
|
8 -секция – сіздің визуалды кеңістікті қабілетіңізді сипаттайды |
|
9 - секция – сіздің ақындық қабілетіңізді сипаттайды |
|
10 -секция – сіздің әртістік қабілетіңізді сипаттайды |
|
11 -секция – сіздің аспаздық қабілетіңізді сипаттайды |
|
12- секция – сіздің спорттық қабілетіңізді сипаттайды |
|
13 -секция – сіздің математикалық және зерттеушілік қабілетіңізді сипаттайды |
|